Pages

Tuesday, December 21, 2010

Welcomed Everything!!!

Lama jugak tak update blog, selama itu jugaklaa macam2 hal berlaku..alhamdulillah..semuanya masih dibawah rahmat dan lindungan ALLAH SWT.

Nak tau???aku dah mula menggalas title yang dah 3 thn lebey aku tggalkan..gile beb! rasa macam apa aahhh?hohoho~SYUKUR padaNYA, sebab masih lagi beri semangat dan keinginan utk merasai nikmatNYA...amin...sronok sangat!betul.....rasanya memori 3 thn lepas keep remind in my mind time tu..kembali menyanyi lagu "Ibu Kandung". Sumpah aku tak jupa member2 dulu, batch aku takdak langsung..sib baek aku jupa member baru...junior aku kt upsi in same course.. Dalam seronok2 tu, aku dah tambahkan lg tugas dan tanggungjawab aku..semoga semuanya berjaya dipikul dan tak da yang tercicir..Semoga ALLAH merahmati aku hingga keakhirnya..



11 Disember 2010

No comments:

Post a Comment